MorenaAndMe

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

MorenaAndME <3

Av Alex Idling - 6 januari 2011 12:52

MorenaAndMe <3


Tjoo :)

Idag vaknade ja upp av väckaklockan vid halv nio skulle ut oh rida Bhjoty men först hade jag ingen skjuts upp så ja fick ta cykeln först tell klämsbo en vända oh hämta hjälm oh ridhandskar och rånarluvan , sen ner till Bhjoty oh Trix oh Anne hade redan tagit in dom oh hade redan borstat så de va i stort sätt bara att sadla oh tränsa sen red vi till gropen oh ja klättrade med henne oh gjorde bak oh fram delsvändningar gick väl så där sen gick vi till gallop backen oh där skulle jag fatta gallop från skritt oh sen hålla i henne oh trycka på oh hålla i henne det gick super (y) bäst gick gallopfattningarna :D tog även lite bilder på morena men de kan jag ladda upp sen :-) nu ska jag ner till nya huset oh måla väggar/städa mm ..

      



Puusss ;* / MorenaAndMe <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex Idling - 2 februari 2011 20:16


 Hissa Oh Dissa ! <3     Hissa :   * Att våren är påväg ! (: * Att Morena är jätte fin ! (: * Jag fyller 15 snart ! (:     Dissa :   * Anna Anehiem ska sluta :/ * Plask väder :/ * Stort prov imöra :/          ...

Av Alex Idling - 2 februari 2011 18:55

Hejjsan ! <3   Idag kommer sessionen ut på morena om någon orkar läsa XD hahah jaa finns inte så mycket att säga sitter uppe hos mormor oh "pluggar" har redan pluggat i två timmar eller nått oh har väl kankse en timme till tills allt sitter...

Av Alex Idling - 31 januari 2011 17:17

Tjoobree(:   ingen session blev de idag heller men ni får den här om någon dag (: är med Hanna hemma hos Felix oh har tagit över datorn ! :)  ska upp oh rida Morena ikväll de blir nice ^^ hihi  mer kommer senare i kväll   Puss ;* <333 / Mo...

Av Alex Idling - 30 januari 2011 21:50


Sorry for bad update! Sessionen med Morena kommer ut någon dag här framöver! Jag bad en tjej om en session med morena, en tjej som kan prata me djur! :D  Igår hoppde jag med morena! Två stuts ett galoppsprång ett hopp ut! Allt på 60 cm :) Det g...

Av Alex Idling - 15 januari 2011 18:52


Tjena <3  har lite bråttom är bara uppe oh hämtar min väska hos mormor, i tisdags hade Hhjoty på lektion gick verkligen skit bra as nöjd! på onsdagen vilade jag och torsdagen klättrede ja med Bhjoty vi stötte på en älg inte bra hon blev skit räd...

Presentation

MorenaAndMe

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards